Οι ωφελούμενοι προσέρχονται καθημερινά  στο Κέντρο Διημέρευσης και Ημερήσιας Φροντίδας  με τα 5 ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα και συμμετέχουν στα τμήματα που λειτουργούν και τα οποία είναι:

ΔΙΗΜΕΡΕΥΣΗ  - ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ   ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
1.ΤΜΗΜΑ   ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ  ΙΠΠΑΣΙΑΣ
Η Θεραπευτική Ιππασία (Θ.Ι.) είναι η εφαρμογή ιππασίας σε άτομα με αναπηρία με βασικό σκοπό την αποκατάσταση του ασθενούς και τη βελτίωση της υγείας και της ζωής του. Το άλογο στην περίπτωση αυτή γίνεται θεραπευτικό μέσο. Εφαρμόζεται κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις, όπως ειδικά εκπαιδευμένα άλογα, ειδικά διαμορφωμένο περιβάλλον, εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό κτλ.
      Εφαρμόζεται στην Ελλάδα από το 1983. Ένα παιδί μπορεί να ξεκινήσει Θ.Ι. και ιπποθεραπεία από την ηλικία του 1 έτους.
      Η Θ.Ι. απευθύνεται σε παιδιά και ενήλικες με νευρολογικές βλάβες, ορθοπεδικές βλάβες, αναπτυξιακές διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες. Βελτιώνει την ισορροπία ,μειώνει τη σπαστικότητα, βελτιώνει τη βάδιση, την ποιότητα και την ένταση του λόγου, βοηθάει στην αύξηση της αντίληψης και της προσοχής, αυξάνει τον αυτοσεβασμό και την αυτοπεποίθηση και αναπτύσσει τον αυτοέλεγχο, την υπομονή και επιμονή.
    Η Μέριμνα Παιδιού Κατερίνης σε συνεργασία με το Τ.Ε.Ε. Κατερίνης εφαρμόζει πρόγραμμα Θ.Ι. με εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό, ειδικά εκπαιδευμένο άλογο και κατάλληλο περιβάλλον με πολύ θετικά αποτελέσματα.


2.ΤΜΗΜΑ   DECOUPAGE
Το Τμήμα Ντεκουπάζ είναι ένα σχετικά νέο τμήμα. Οι νέοι με αναπηρία που συμμετέχουν σε αυτό έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν στην τεχνική του decoupage. Τι είναι το decoupage; Είναι η διακοσμητική τεχνική που χρησιμοποιεί χάρτινα μοτίβα , συνήθως χαρτοπετσέτα, για να αλλάξει την όψη αντικειμένων από ξύλο, χαρτί , γυαλί , πέτρα, πηλό ,μεταλλικές ή πλαστικές επιφάνειες. Ο τρόπος είναι απλός: κόβουμε περιμετρικά το σχέδιο που μας ενδιαφέρει και το κολλάμε στην επιφάνεια. Οι λεπτομέρειες όμως είναι που κάνουν τη διαφορά και συμβάλλουν στην αισθητική του όλου αποτελέσματος.
Οι εκπαιδευόμενοι συμμετέχουν σε όλα τα βασικά στάδια της διαδικασίας .Ξεκινάνε με την επιλογή του αντικειμένου που θα μεταμορφωθεί και του μοτίβου που θα χρησιμοποιηθεί. Στη συνέχεια προετοιμάζουν την επιφάνεια, κόβουν ρυζόχαρτο (όταν χρειάζεται) , κόβουν την χαρτοπετσέτα , την κολλάνε με την ειδική κόλλα , και εφαρμόζουν το βερνίκι που την αδιαβροχοποιεί  και δίνει την αίσθηση ότι είναι ζωγραφιστό ή ψηφιδωτό. Σε κάθε στάδιο δεν ξεχνούν να στεγνώνουν την επιφάνεια. Ακόμη, επιμελούνται και το αμπαλάζ , όταν πρόκειται οι δημιουργίες τους να διατεθούν στα bazaar  του φορέα.
Πρόκειται για μια ιδιαίτερα δημιουργική διαδικασία , που βοηθά τους νέους με αναπηρία που ασχολούνται με αυτή , να αναπτύξουν τα κομμάτια της λεπτής κινητικότητας  και του συντονισμού , της ομαδικότητας και της συνεργασίας , της φαντασίας και της δημιουργικότητας ,της αυτοπεποίθησης και της αυτοεκτίμησης.


3.ΤΜΗΜΑ   ΓΕΩΤΕΧΝΙΑΣ  
      Στα πλαίσια του κέντρου Διημέρευσης ένα από τα παραγωγικά τμήματα της Μέριμνας Παιδιού Κατερίνης είναι αυτό της Γεωτεχνίας. Ένα τμήμα που ξεκίνησε να υπάρχει από το 1990 έχοντας ‘’φιλοξενήσει’’ αρκετούς επίδοξους Γεωτέχνες.
     Το συγκεκριμένο τμήμα έχει ως αίθουσα το αγρόκτημα ή κτήμα όπως το αποκαλούν οι ωφελούμενοι, σε μια έκταση 6 στρεμμάτων στην περιοχή του Νέου Κεραμιδίου. Εντός του κτήματος υπάρχουν διάφορα οπωροφόρα δέντρα και ένα θερμοκήπιο συνολικής έκτασης 0,5 στρέμματος. Η καθημερινή ενασχόληση των παιδιών περιλαμβάνει όλη τη διαδικασία μιας εποχικής καλλιέργειας από τη σπορά μέχρι τη συγκομιδή. Τα προϊόντα του τμήματος μοιράζονται σε όλους τους ωφελούμενους της Δομής.
     Αποτέλεσμα της ενασχόλησης των παιδιών με τη φύση είναι η ηρεμία στην καθημερινή τους συμπεριφορά, η τόνωση της αυτοπεποίθησης, η εκμάθηση του τρόπου καλλιέργειας και όλα αυτά μέσω μιας πολύ καλής παρέας.

4.ΤΜΗΜΑ   ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ    ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ
Η αυτοεξυπηρέτηση και η καθημερινή διαβίωση είναι ένας από τους σημαντικότερους τομείς της κοινωνικής συμπεριφοράς για όλους, ιδιαίτερα για τα άτομα με αναπηρία. Η ανεξαρτησία στον τομέα αυτόν αποτελεί βασικό στόχο και προτεραιότητα μάθησης, ανάλογα με την ηλικία και το αναπτυξιακό επίπεδο του ατόμου.
Στα πλαίσια της ημερήσιας εκπαίδευσης των ωφελουμένων πραγματοποιείται ένα κυλιόμενο πρόγραμμα εκμάθησης εργασιών καθημερινής ζωής. Οι ωφελούμενοι, ανά ομάδες, αναλαμβάνουν να προετοιμάσουν πρωινό γεύμα, καφέδες, χυμούς και άλλα παρασκευάσματα για όλους τους υπόλοιπους. Έπειτα σερβίρουν, τακτοποιούν και καθαρίζουν. Επίσης αναλαμβάνουν την προμήθεια των προϊόντων που θα χρησιμοποιήσουν τόσο στην κουζίνα όσο και στο μπάνιο (πλυντήριο ρούχων) από κοντινό super market. Μία άλλη ομάδα αναλαμβάνει το πλύσιμο και το άπλωμα των ρούχων (πετσέτες, σεντόνια, ποδιές, σκούφους, στολές) που χρησιμοποιούνται καθημερινά στους χώρους του Κέντρου.

5.ΤΜΗΜΑ  ΒΙΒΛΙΟΔΕΣΙΑΣ
          Η βιβλιοδεσία είναι μια τέχνη καθαρά χειροποίητη. Ένας διαδεδομένος τρόπος χαρακτηρισμού της βασίζεται στο υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί για το κάλυμμα της βιβλιοδεσίας, όπως «δερματόδετη» από δέρμα, «πανόδετη» από ύφασμα και «χαρτόδετη» από χαρτί. Όλες οι παραπάνω τεχνικές εφαρμόζονται στο εργαστήρι βιβλιοδεσίας, το οποίο δημιουργήθηκε το 1989 και συνεχίζει το έργο του όλα αυτά τα χρόνια, προσπαθώντας να διατηρήσει και να διαφυλάξει την παραδοσιακή τέχνη της βιβλιοδεσίας που με το πέρασμα του χρόνου εξαφανίζεται όλο και περισσότερο.
Εκτός από την τέχνη της παραδοσιακής βιβλιοδεσίας γίνεται η εκπαίδευση και κατασκευή χειροποίητων χαρτοτεχνικών ειδών γραφείου (αρχειοθήκες, μολυβοθήκες, χαρτοθήκες, κασετίνες, σουμέν, κλασέρ, φακέλων με λαστιχάκι κ.ά.)


6.ΤΜΗΜΑ   ΚΗΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ
Η κατανάλωση κεριών στο σπίτι τα τελευταία χρόνια έχει μία ιδιαίτερη ανάπτυξη , κεριά σε διάφορα σχέδια , χρώματα και αρώματα. Για αυτό λοιπόν και η Μέριμνα Παιδιού αποφάσισε να   δημιουργήσει ένα τμήμα κηροπλαστικής με σκοπό να απασχολεί τους ωφελούμενους της. Το τμήμα άρχισε να λειτουργεί τον χειμώνα του 2013 με κύριο σκοπό την δημιουργική απασχόληση των ωφελουμένων στο χώρο αλλά και την ανάπτυξη διαφόρων δεξιοτήτων τους , όπως την χρήση της λεπτής μυοκινητικής . Όλο αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι ωφελούμενοι να συμμετέχουν ευχάριστα , υπεύθυνα και δημιουργικά.  Δημιουργούμε διάφορα κεριά με διάφορες τεχνοτροπίες έτσι ώστε να συμμετέχουν όσο το δυνατών  περισσότερο οι ωφελούμενοι μας . Με τα κεριά που φτιάχνουμε εμπλουτίσαμε τα παζάρια μας τα Χριστούγεννα και το Πάσχα με διάφορα σχέδια ανάλογα .

7.ΤΜΗΜΑ   ΣΑΠΟΥΝΙΟΥ  
Στην Μέριμνα Παιδιού το τμήμα με τα σαπούνια άρχισε να λειτουργεί το χειμώνα του 2014. Είναι μια εύκολη διαδικασία καθώς και ευχάριστη για τους συμμετέχοντες .  Οι  ωφελούμενοι  κόβουν την βάση σαπουνιού την οποία λιώνουν  και μετά την χρωματίζουν  και την αρωματίζουν ανάλογα με την προτίμηση του καθενός. Έτσι λοιπόν με αυτά τα διάφορα σαπουνάκια εμπλουτίζονται  τα παζάρια μας με ένα ακόμη προϊόν που αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αρέσει αρκετά στον κόσμο.